Ako pouzit notebook ako monitor - konzolu?

Anydot dfenze na gmail.com
Sobota Září 15 17:57:11 CEST 2007

On (15/09/07 17:45), Jan Kunder wrote:
> Pekny dnik.
> Predstavme si situaciu - som pri servri - ziadna klavesnica, monitor,
> networking nebavi (povedzme len zlou/ziadnou konfiguraciou) ... =
> neviem sa pripojit (mam so sebou laptop) .
>
> A) Pri prestave, ze notebook aj server maju USB, seriove ... porty a
> su pod linuxom a bezia - viem nejako vyuzit klavesnicu a monitor na
> pripojenie sa na server?
> B) Detto, ale kernel panic - chcem vidiet vypis "obrazovky" servra -
> musim k nemu vlacit monitor, alebo ???
>
> Pokial by k tomu aj bolo potrebne dokupit nejake HW "udelatko" (velmi
> [...]

Staci seriovy kabel, nastavit getty at visi na seriaku, rict bootladeru
at to posila i na seriak, jsou desky do kterych se da po seriaku dostat
i do BIOSu. Delaji se i krabicky co takhle prez seriovy kabel pripojite,
a na tu krabku se muzete spojit po IP (na dalku).

--
Premysl "Anydot" Hruby >> http://na.srck.net <<