Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Pondělí Září 24 20:38:22 CEST 2007

On Mon, 24 Sep 2007, Hana Skoumalova wrote:

> Když se pokouším vytisknout některé webové stránky (jako prohlížeč
> používám Seamonkey), tisknou se mi nesmysly:  zprzněný titulek webové
> stránky pomíchaný s PJL příkazy pro tiskárnu a pak už jedou jenom
> prázdné stránky.

Zkusil bych to nejdřív vytisknout do souboru a reprodukovat to ze souboru.
Pak ten soubor ořezávat, až se najde problematické místo. Předpokládám, že
to bude PostScript. Tahle tiskárna zpracovává PS přímo? Asi má problémy
s nějakými konstrukcemi (konkrétně bych tipoval ošklivé znaky), co tam
Seamonkey vygeneruje.