Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Září 24 21:44:51 CEST 2007

Pavel Kankovsky wrote:
> Zkusil bych to nejdřív vytisknout do souboru a reprodukovat to ze souboru.
> Pak ten soubor ořezávat, až se najde problematické místo. Předpokládám, že
> to bude PostScript. Tahle tiskárna zpracovává PS přímo? Asi má problémy
> s nějakými konstrukcemi (konkrétně bych tipoval ošklivé znaky), co tam
> Seamonkey vygeneruje.

Když to vytisknu do souboru, tak ten soubor je zcela regulérní .ps.
Chyba bude přímo v nějakých příkazech pro tiskárnu (že se do nich
připlete ten zmršený titulek).

> to bude PostScript. Tahle tiskárna zpracovává PS přímo? Asi má problémy
> s nějakými konstrukcemi (konkrétně bych tipoval ošklivé znaky), co tam
> Seamonkey vygeneruje.

Ano, ta tiskárna zpracovává PS přímo. A taky mám podezření na ošklivé
znaky ze Seamonkey. Je otázka, jestli je to chyba tiskárny nebo
Seamonkey. Zítra budu pokračovat v experimentech.

Hanka