Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

vaclavik vaclavik na ujp.cz
Středa Září 26 08:00:24 CEST 2007

Dne úterý 25 září 2007 10:21 Hana Skoumalova napsal(a):

> Ne.
>
> Pokračování pátrání:
> Dělá to i na Solarisu (opět kombinace CUPS a Seamonkey).
> Z Opery se to tiskne strávně, i když je v záhlaví taky titulek stránky.
> Když stránku vytisknu do souboru a pak ji pošlu na tiskárnu, je vše v
> pořádku.

Vzpomínám, že před ~5 lety jsem měl podobný problém s tiskem azbuky z mozilly
na Linuxu a řešil to až jakýsi extra tiskový balík, cosi jako xprint, nebo
tak nějak - už ho tu nemám - ale vidím ho tady:
http://www.mozilla.org/projects/. Sám používám odedávna Konqueror, firefox
tím asi taky netrpí - nikdy později jsem se s tím nesetkal.