Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Září 26 19:14:05 CEST 2007

vaclavik wrote:
> Vzpomínám, že před ~5 lety jsem měl podobný problém s tiskem azbuky z mozilly
> na Linuxu a řešil to až jakýsi extra tiskový balík, cosi jako xprint, nebo
> tak nějak - už ho tu nemám - ale vidím ho tady:

xprint jsme používali a docela ráda jsem mu dala vale. Jak už jsem psala
v nějaké jiné odpovědi, dá se použít PPD soubor hpijs, ale chtěla bych
přijít na to, jestli je to chyba tiskárny/PPD souboru nebo chyba SeaMonkey.

> firefox
> tím asi taky netrpí - nikdy později jsem se s tím nesetkal.

Trpí. Je možné, že na tu chybu ještě nikdo nenarazil, protože se musí
sejít několik okolností:

Kyocera FS-1030 (možná i 920, 2000 atd.)
CUPS a příslušný PPD soubor
SeaMonkey nebo Firefox
č, ď nebo ě v titulku webové stránky, kterou chci tisknout

Hanka S.