jak odstranit natvrdo proces, kill -9 nefunguje

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 26 12:46:55 CEST 2007

to je vec kernelu, vymente ho

----- Original Message -----
From: "Martin Kraus" <lists_mk na wujiman.net>

  mam takovou vec. hral jsem simutrans a dostal jsem se na crash. v dmesg to
vypise segfault a proces zustane viset. bohuzel nejde zadnym zpusobem
ustrelit
a nova instance se sekne pri pristupu k souborum. zrejme na nich ma ten
stary
proces nejaky lock.  jedine co pomuze je restart.

Jen me zajimalo, pro budoucnost, zda je moznost jak takovy podobny proces
ustrelit a co to ma pro system za nasledek.  zda po takovem procesu zustanou
zbytky neuvolnenych zdroju ci neco na ten zpusob.