jak odstranit natvrdo proces, kill -9 nefunguje

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Středa Září 26 14:40:59 CEST 2007

Dobrý den.

Co zkusit killnout rodičovský proces, je to možné? Můžete napsat co je
rodičovským procesem?

S pozdravem

Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Original Message -----
From: "Martin Kraus" <lists_mk na wujiman.net>
To: "linux.cz" <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, September 26, 2007 12:24 PM
Subject: jak odstranit natvrdo proces, kill -9 nefunguje

zdravim,
  mam takovou vec. hral jsem simutrans a dostal jsem se na crash. v dmesg to
vypise segfault a proces zustane viset. bohuzel nejde zadnym zpusobem
ustrelit
a nova instance se sekne pri pristupu k souborum. zrejme na nich ma ten
stary
proces nejaky lock.  jedine co pomuze je restart.

Jen me zajimalo, pro budoucnost, zda je moznost jak takovy podobny proces
ustrelit a co to ma pro system za nasledek.  zda po takovem procesu zustanou
zbytky neuvolnenych zdroju ci neco na ten zpusob.

dekuji
mk