Adaptec 2820 - HW RAID? SW RAID? SMART?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 26 19:32:04 CEST 2007

Dalibor Straka píše v St 26. 09. 2007 v 18:04 +0200:

> A kdyz ten posledni disk umre, dokaze stroj nabootovat z predposledniho?

musel bych mit patricne vycviceny grub zrejme. Protoze BIOS vidi
posledni disk jako prvni, ale pro linux je poslednim... Ovsem stacilo by
do pole pridat novy disk (ktery by se stal poslednim) a bylo by po
bootovani...

> Jinak mate fakt problem ;-(.

uz bootuju z IDE - na ten Adaptec uz jsem proste nemel nervy. Poslal
jsem jim to jako bug report, uvidime, treba pristi verze firmware to
bude resit...

Petr