Zase RAID, trochu jinak.

Breta mail na breta.dot.eu
Středa Září 26 21:17:36 CEST 2007

"Pavel Lisy"

> Mohu se zeptat? Problém se týká konfigurace s využíváním interního
> řadiče jako raidu nebo i pokud si chci dělat SW raid pomocí linuxu?
>
> Předem děkuji za zasvěcené reakce, dokupovat jiný řadič by se mi
> nechtělo. To už bych raději koupil jiný server.

Zkladni otazka:

Umre jeden disk v tom HW RAID1 na SUN Fire X2100 , bezi ten
SUN i v degradovanem rezimu RAIDu? Nabootuje? Bude bezet Debian?

Nebo mam mit "v supliku" pripraveny dalsi identicky disk, abych ho
do toho SUN vrazil, pockal na synchronisaci - a teprve potom
to zacne vsehno chodit?

Breta.
===
p.s. Omlouvam se za "blbe" dotazy, jsem odkojen DEC a VMS,
tam proste ohlaseni "Disk <ten a ten je uz na umreni>", tak se jenom vytahl,
strcil se tam jiny, ale vsechno to porad bezelo, users nic nepoznali.