Zase RAID, trochu jinak.

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 27 04:39:21 CEST 2007

On Wed, Sep 26, 2007 at 09:17:36PM +0200, Breta wrote:

> Umre jeden disk v tom HW RAID1 na SUN Fire X2100 , bezi ten
> SUN i v degradovanem rezimu RAIDu? Nabootuje? Bude bezet Debian?
>
> Nebo mam mit "v supliku" pripraveny dalsi identicky disk, abych ho
> do toho SUN vrazil, pockal na synchronisaci - a teprve potom
> to zacne vsehno chodit?
>
> Breta.
> ===
> p.s. Omlouvam se za "blbe" dotazy, jsem odkojen DEC a VMS,
> tam proste ohlaseni "Disk <ten a ten je uz na umreni>", tak se jenom vytahl,
> strcil se tam jiny, ale vsechno to porad bezelo, users nic nepoznali.

Pokud budete mit vms na sun fire X2100, tezko ovlivnite vypadek hw raidu
operacnim systemem. Uvedomujete si, ze mluvite o dvou ruznych vecech?

Pouzijte sw raid a linuxu vytahnuti disku vadit nebude, pojede dal
v degradovanym rezimu, akorat ohlasi absenci disku.

Jestlipak vite, proc vam moc lidi neodpovida?
-- Dalibor Straka