[Fwd: Re: Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D]

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Září 27 07:22:18 CEST 2007

> firefox
> tím asi taky netrpí - nikdy později jsem se s tím nesetkal.

Trpí. Je možné, že na tu chybu ještě nikdo nenarazil, protože se musí
sejít několik okolností:

Kyocera FS-1030 (možná i 920, 2000 atd.)
CUPS a příslušný PPD soubor
SeaMonkey nebo Firefox
č, ď nebo ě v titulku webové stránky, kterou chci tisknout

No,
nevím, jestli to už není mimo mísu, detekoval jsem podobný problém. A nejenom ve firefoxu, taky třeba v thunderbirdu.
A nejenom na téhle tiskárně, ale na všech modelech, které ve firmě máme.
Zjistil jsem, že to dělají výše zminované znaky v názvu tiskové úlohy v CUPSu.
Možná by stačilo přesvědčit thunderbirda a firefoxe, případně další, aby "odčeštili" název tiskévé úlohy...

Dotazem u místního distributora těchto tiskáren, firmy Janus, jsem zjistil, že nemají o problému ani potuchy.
A řekl bych, že je to ještě trochu horší, oni podle všeho ani nemají potuchy, že nějaký linux existuje.
Nicméně přislíbili, že zatlačí na výrobce...

Ale tisk přes ipp také vyzkouším...
 :-)

přeji pěkný den

L.Vlček