Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

vaclavik vaclavik na ujp.cz
Čtvrtek Září 27 08:44:26 CEST 2007

Dne středa 26 září 2007 19:14 Hana Skoumalova napsal(a):

> xprint jsme používali a docela ráda jsem mu dala vale.

já taky

> Trpí. Je možné, že na tu chybu ještě nikdo nenarazil, protože se musí
> sejít několik okolností:
>
> Kyocera FS-1030 (možná i 920, 2000 atd.)
> CUPS a příslušný PPD soubor
> SeaMonkey nebo Firefox
> č, ď nebo ě v titulku webové stránky, kterou chci tisknout

aha, ale u nás to byl tisk myslím na HP clj2500, možná na Xerox N10 nebo HP
clj4550, určitě ne Kyocera, takže ta tiskárna je z toho venku. CUPS to byl...
no možná ještě lpr-ng, takže ani tady. Zbývá Mozilla (a Firefox a
Thunderbird) a moje špatné vzpomínky na český tisk v aplikacích vytvořených
pod GTK - asi bych hledal tudy.

--
Ing. Juraj Václavík
UJP PRAHA a.s.