Re: Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Neděle Září 30 11:54:14 CEST 2007

On Tue, 25 Sep 2007, Hana Skoumalova wrote:

> Když stránku vytisknu do souboru a pak ji pošlu na tiskárnu, je vše
> v pořádku.

Je řeč o tisku z mořské opice? To by bylo dost zvláštní, kdyby to byla
pravda a bylo by potřeba zjistit, čím se odlišuje dokument poslaný přímo
na tiskárnu od dokumentu uloženého nejdřív do souboru.

On Tue, 25 Sep 2007, Hana Skoumalova wrote:

> Teď jsem poctivě vyzkoušela všechna česká písmenka a problém dělají 'č',
> 'ď' a 'ě' v malém i velkém provedení.

To je dost zajímavé. Nemůže být problém v tom, jak je při definici fontu
označuje v části /Encoding? Je tam něco jako /idxABCD nebo symbolické
označení typu /ccaron? Je sice divné, že by tiskárna běsnila až při
použití fontu a ne hned při jeho definici, ale možné je leccos.

Ještě by mohlo být něco, co by mu nechutnalo, přímo v samotném fontu.
Zkoušela jste to vytisknout za použítí jiného fontu?