Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Září 25 12:21:06 CEST 2007

Teď jsem poctivě vyzkoušela všechna česká písmenka a problém dělají 'č',
'ď' a 'ě' v malém i velkém provedení. Zkoušela jsem iso-8859-2 a utf-8,
ale to nemělo na výsledek vliv. Divné je, že problém má tahle tiskárna
jenom se SeaMonkey/Firefoxem, takže chyba je buď v ní nebo v SeaMonkey.
Zkusím to na obou místech nahlásit jako bug a uvidím.

Hanka S.
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical