Opět postfix - lze odesílat pouze přes SSL

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Středa Duben 2 19:17:47 CEST 2008

On Wed, 02 Apr 2008 17:24:36 +0200 (CEST)
Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> wrote:

> Tak jsem fakt debil, až testování z telnetem mě přivedlo na myšlenku, že
> firemní firewall vlastně blokuje port 25. Takže samozřejmě všechno funguje
> normálně no a já tady dva dny řeším neexistující problém. Achjo...

jo jo -)))

imho .. kouknete na software co se jmenuje
 lft
http:/freshmeat.net/projects/lft/
http://pwhois.org/lft/

jeho automaticke uzivani zkracuje (semo-tamo) cestu k reseniii .. a nebo taky nic -)))

FOOT:piishu huur nez uklizecka ... -))))