RE: Opět postfix - lze odesílat pouze přes SSL

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 2 17:24:36 CEST 2008

Tak jsem fakt debil, až testování z telnetem mě přivedlo na myšlenku, že
firemní firewall vlastně blokuje port 25. Takže samozřejmě všechno funguje
normálně no a já tady dva dny řeším neexistující problém. Achjo...