Ako na mailserver s webmail, server-side filtering ...

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pátek Duben 4 14:12:47 CEST 2008

> Prevadzkujem postfix + spamassasin + dovecot imap + dovecot deliver agent
> (kvoli sieve scriptom, ktore ale editujem rucne). Tato situacia mi nevyhovuje
> a tak hladam nejaku alternativu, ktora splnuje nasledovne poziadavky:
>
> -	smtp + imaps ( to je samozrejme )
> -	server-side filtering !s moznostou intuitivneho editovania! napr.
> 	pomocou webmailu ( na tomto trvam )
> -	antispam, antivir ( antispam nejak lahko ucitelny beznym userom )
> -	webmail ( nie je nutny )

dovecot s managesieve patchem to umi, provozuji, zatim jsem nenarazil.
Ale uznavam, ze pocet uzivatelu je maly a malokdo si tam neco edituje.

Myslim, ze toto je lepsi napad pro to, co provozujete ;o)

Luf