XEN castecne prehozeni (preforwardovani) paketu mezi interface, proxy arp

Sobota Duben 5 18:56:22 CEST 2008

On Mon, 31 Mar 2008, Zdenek Kaminski wrote:

> Zarazi me vsak, ze pingnu na vsechno v segmentu krome te gateway. Z ni jen
> paket dorazi a basta. Ze by nejak mrsila paket? Ale to se mi zda jako
> blbost.

I takovou věc jsem zažil. Dělali jsme jakési pokusy s modifikací paketů a
divili jsme se, proč nám někdy v podstatě beze stopy mizí. Pak jsme
zjistili, že byly nějak nabořené (snad špatný checksum, už to přesně
nepamatuju).

Možná by se na něco přišlo velmi pečlivým porovnáním obsahu odpovědí,
které projdou, a odpovědí, které neprojdou.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /