OpenVZ + Bridge a vice virtualnich eth

Zdenek Janis janis na alberon.cz
Pondělí Duben 7 07:48:04 CEST 2008

Dobry den,

mam HW (debian stable, kernel 2.6.22 + OpenVZ patch) + nekolik
virtualnich stroju.

HW ma jen jednu sitovou kartu, kterou jsem dal do bridge a pridal
vsechny virtualni eth. Komunikace funguje.

Nicmene na jednom virtualu jsem chtel mit vice virtualnich eth pro
prehlednost a zjistil jsem zajimavou skutecnost:

Pri logovani paketu na virtualnim stroji s vice eth pres iptablesy se
vsechny pakety tvari, ze jdou z eth0 ackoliv IP je na uplne jinem eth.
Nevim zda se jedna o eth0 stroje HW nebo eth0 virtualniho (mam je
pojmenovany stejne - mozna chyba a zdroj problemu?!). Da se nejak
"zaridit" aby pakety cestovaly pres spravna rozhrani?! Nebo to je proste
vlastnost bridge?!

--
     Zdenek Janis