Vncviewer bojuje s window managerem

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 10 12:16:56 CEST 2008

Dne čt 10. dubna 2008 Jan Marek napsal(a):
> pouzivam Krdc (pro KDE), chova se (vcelku) slusne, jen obcas
> nejak divne naklada s mysi: mys je napr. vice akcelerovana, nebo
> obcas nechce dobehnout uplne do rohu. Vyresit to lze tak, ze
> vyjedu na opacnou stranu a pak uz do toho rohu dojede. Akorat
> nevim, jestli to mam pricitat Krdc, nebo W2k, ktere mi bezi v tom
> KVM/Qemu...

Toto přičítejte virtualizaci - dělají to všechny - vmware, virtualbox,
xen, a tak předpokládám, že i kvm. Přičemž vmware a virtualbox to řeší
instalací "doplňků" do hostovaného systému. Xen na to má hezky řešené
tak, že nakonfigurujete tablet na usb. Zda jde něco takového i v kvm
nevím (zatím, protože se na experimenty s ním se teprve chystám).

Slávek