Vncviewer bojuje s window managerem

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 25 15:03:20 CEST 2008

Slavek Banko wrote:
: Dne čt 10. dubna 2008 Jan Marek napsal(a):
: > pouzivam Krdc (pro KDE), chova se (vcelku) slusne, jen obcas
: > nejak divne naklada s mysi: mys je napr. vice akcelerovana, nebo
: > obcas nechce dobehnout uplne do rohu. Vyresit to lze tak, ze
: > vyjedu na opacnou stranu a pak uz do toho rohu dojede. Akorat
: > nevim, jestli to mam pricitat Krdc, nebo W2k, ktere mi bezi v tom
: > KVM/Qemu...
:
: Toto přičítejte virtualizaci - dělají to všechny - vmware, virtualbox,
: xen, a tak předpokládám, že i kvm. Přičemž vmware a virtualbox to řeší
: instalací "doplňků" do hostovaného systému. Xen na to má hezky řešené
: tak, že nakonfigurujete tablet na usb. Zda jde něco takového i v kvm
: nevím (zatím, protože se na experimenty s ním se teprve chystám).

	Ano, presne takto (rezimem USB tabletu) se to resi i v qemu/kvm.

To Jan Marek: krdc jsem vyzkousel (na Fedore balik kdenetwork, kdyby to nekdo
hledal). Ten ma zase tu nevyhodu, ze na zmeny velikosti serveru nereaguje
vubec, cili kdyz sledujete pomoci Krdc (pres VNC) boot serveru s KVM/Qemu,
tak vidite okno velikosti 80x25 VGA pismen, coz se pak nezmeni, kdyz
nabehnou X, takze vidite jen levy horni roh obrazovky virtualniho stroje.
Navic Krdc mi jeste vzdycky pred spojenim vyhodi nejake menu ktere musim
potvrdit, misto aby se rovnou spustil a pripojil tam, kam mu rika prikazovy
radek.

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |