detekde MAC adresy

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Duben 14 10:01:12 CEST 2008

Dobry den,

> Mel bych dotaz jakym zpusobem se da v prostredi OS linux detekovat
> sitove zarizeni ktere nema prirazenou IP adresu a neznam ani MAC.
> Jedna se o SNMP kartu do OPTI UPS, kterou je treba nastavit.Vyrobce
> karty zrejme setril popiskama a tak na vlastni kartu napsal pouze
> posledni 3 hex cisla.

od jakeho vyrobce pochazi ethernetovy chip na te karte? Podle toho by se
prvni tri dvojcisli mela dat najit (jsou prirazovana vyrobcum).

Ze jsem tak smely, k cemu Vam vlastne MAC adresa pak bude? :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
System going down at 5 pm to install scheduler bug.