detekde MAC adresy

dusan na dwsoft.cz dusan na dwsoft.cz
Pondělí Duben 14 10:33:34 CEST 2008

On 14 Dub, 10:01, "Martin `MJ' Mares" <m... na ucw.cz> wrote:
> od jakeho vyrobce pochazi ethernetovy chip na te karte? Podle toho by se
> prvni tri dvojcisli mela dat najit (jsou prirazovana vyrobcum).
>
> Ze jsem tak smely, k cemu Vam vlastne MAC adresa pak bude? :-)
Na chipu je psano samsung, ale kdo vi, jestli je tam mac od nich nebo
od vyrobce karty (toho se mi ale nepodarilo zjistit)
Navic Samsung ma "MAC prefixu" docela pozehnane.

Predstavoval jsem si neco, co pingne na FF:FF:FF:FF:FF, ale neznam
zadny nastroj. Arping pinga na ip adresy.

Vysledkem by melo byt pridanim statickeho zaznamu do ARP tabulky s
nejakou lokalni ip adresou. Pocitam, ze se pak na to zarizeni pres
telnet dostanu a budu ho moci nastavit.

Dusan Jirasko