Skriptove prepnuti z X to textu

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Středa Duben 16 13:19:56 CEST 2008

Ahoj,

  potreboval bych se pomoci skriptu (bez pouziti klavesnice) prepnout
z Xu do textove konzole. Pomoci klavesnice je to Ctrl+Alt+F1, ale
jak to udelat bez klavesnice?

  V podstate mi sem tam "klavesnice" umre. Staci se odhlasit, prihlasit
do Xu a vse je v pohode. Podezrivam, ze se zrusi modmapa, ale kdyz
to nastane, tak nemam jak to zkouset/nejit. Logy nic moc zajimaveho
nerikaji a tak bych se chtel z Xu dostat to textove konzoly, abych to
mohl testovat. Nemam k dispozici dalsi stroj pro vzdalene prihlaseni.

Google jsem zkousel, ale nedari se mi najit vhodna klicova slova.

Diky za rady

Luf