Problem s USB diskem.

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Duben 16 19:56:48 CEST 2008

Dne Wednesday 16 of April 2008 12:22:54 David Michal napsal(a):
> Zdravim,
>
> Mel jsem namountovany disk /dev/sdb1 do /media/usb. Z nejakeho neznameho
> duvodu se z nej stal disk /dev/sdc1.
>
> Sdc1 jsem si namountoval znovu do /media/usb a vsechno funguje. Ale vadi
> mi, ze ve vypisu prikazu mount ted mam obe partice, jak sdb1 tak sdc1.
>
> Vsechno jinak funguje, jen mi to tam tak nejak vadi.
>
> Nevite nekdo jak to odstranit? Kdyz totiz napisu umount /dev/sdb1 tak mi
> odmountuje sdc1. Kdyz to napisu znovu tak napise device is busy. Takze
> se toho sdb1 nejak neumim zbavit.
>
> Diky,

> [...]

Řekl bych, že došlo k odpojení disku dříve, než přestal být používán a
odmountován. A protože je zařízení stále používané, nemohlo zmizet. A proto
při novém připojení disku nemůže být jako sdb. A proto z něj je sdc :)

Začněte tedy tím, že najdete, kdo to používá, potrestáte, zajistíte, aby to
nikdo nepoužíval, aby bylo možné jej odmountovat a pak mohlo být zařízení
zrušeno.

Slávek