distribuce vykonu mezi stroje - cluster/grid

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 17 12:54:56 CEST 2008

Dne Thursday 17 of April 2008 11:30:28 Michal Dobes napsal(a):
> Ano, přesně toto umí VMware ESX a dá se  podobného chování
> dosáhnou pomocí VMware server v kombinaci s Red Hat Cluster Suite.

Z dotazu původního tazatele jsem pochopil, že dotyčný měl představu: "Vezmu
dva stroje, spojím je dohromady a budu mít jeden s dvojnásobným výkonem."
Řekl bych, že nastíněné řešení Clusteru a Fail-Over s VMWare je ale o něčem
jiném. Pokud je mi známo, tak jeden virtuální stroj běží právě na jednom
fyzickém a může tedy zužitkovat výkon maximálně jednoho fyzického stroje.
Nebo už je tomu jinak?

Slávek