Asterisk+softphone

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Duben 21 02:47:19 CEST 2008

Ahoj,

On Sun, Apr 20, 2008 at 08:56:01PM +0000, Petr Pisar wrote:

> Ne. SIP nic takového neumi. Existuje zpusob, jak donutit klienta vytocit
> cislo (pomoci presmerovani pozadavkem REFER), ale to je tak vsecho
> a stejne to nevypada dobre (klient musi nejprve prijmout falesny hovor).

Cirou nahodou nejaka firma pouziva asterisk (distribuce trixbox) a
instaloval jsem jim OpenFire, coz je XMPP (jabber) server. Existuje
modul pro Asterisk a ten umi vytacet softwarove z toho chatu. Asi
to bude tak, jak pise Petr vyse: zazvoni telefon a prijme se falesny
hovor. Docela to pouzivaji, aby nemuseli "pretukavat" cislo na telefon.

-- Dalibor Straka