specialni tlacitka na notebooku (volume up, volume down)

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Pondělí Duben 21 16:21:49 CEST 2008

Ahoj,

na notebooku (Dell D810) mi zniceho nic v KDE prestala fungovat tlacitka
na ovladani zvukoveho vystupu (hlasitosti) - puvodne po nainstalovani
fungovala 'off the box' tj. bez jakehokoliv meho zasahu. Pri stisknuti se
uprostred na obrazovce objevilo male okenko s indikaci hlasitosti.

Ted to najednou fungovat prestalo, a nevim proc, a z toho co jsem nasel na
netu nejsem prilis moudry. Nejake zmeny v nastaveni jsem sice provadel
(standardni upgrady, drobna nastaveni X serveru), ale s nicim to nedokazu
spojit. ACPI jako takove funguje, dokonce se mi to povedlo nastavit
klavesove zkratky v KDE, ale ten indikator hlasitosti by se docela hodil -
takhle to je videt jenom na te dolni liste.

diky za nakopnuti
Tomas