specialni tlacitka na notebooku (volume up, volume down)

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pondělí Duben 21 17:41:50 CEST 2008

V konfiguraci /etc/X11/xorg.conf mám uvedeno následující:

Section "InputDevice"
    Identifier     "Keyboard0"
    Driver         "kbd"
    Option         "XkbModel" "inspiron"
    Option         "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
    Option         "XkbOptions" "grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

Problém s multimediální klávesnicí by měl řešit řádek

    Option         "XkbModel" "inspiron"

Distribuce CentOS, Fedora