Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Duben 22 23:00:08 CEST 2008

Když už jsme u tohoto bounce problému, napadlo mně řešení, který nedokážu
zrealizovat, ale třeba někdo poradí jak na to. Takže mě napadlo, že pokud by
dorazil bounce mail, tak by si mailserver zkontroloval, že je v hlavičce té
odmítnuté zprávy uvedena jeho IP adresa. Když tam nebude, je jasný, že je to
falešný bounce od spamera. Ale netuším, kdo by to měl hlídat, jestli to
zvládne postfix nebo udělat nějakou podmínku pro spamassassin nebo nasadit
něco úplně jinýho? Na serveru momentálně běží
postfix+amavis+clamav+spamassassin+razor+pyzor+dcc.
Bohužel úplně zahazovat bounce maily na firemním mailserveru nelze, ale když
jich někomu dojde 500 falešných, tak je to taky špatně...