Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Duben 23 00:38:02 CEST 2008

On Tue, Apr 22, 2008 at 11:00:08PM +0200, Tomáš Koželuh wrote:
> Když už jsme u tohoto bounce problému, napadlo mně řešení, který nedokážu
> zrealizovat, ale třeba někdo poradí jak na to. Takže mě napadlo, že pokud by
> dorazil bounce mail, tak by si mailserver zkontroloval, že je v hlavičce té
> odmítnuté zprávy uvedena jeho IP adresa. Když tam nebude, je jasný, že je to
> falešný bounce od spamera. Ale netuším, kdo by to měl hlídat, jestli to

Jo a kdyz poslete e-mail svemu kamaradovi a ma preplneny mailbox tak se
vam zprava take vratir, nebo kdyz mu zrusi account. Podle me je chyba na
strane toho, kdo dela bounce na spam. Idealni je ho odmitnou v smtp
relaci, tam se nikomu nevraci ;-).

-- Dalibor Straka