Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Duben 23 09:36:02 CEST 2008

Prima, dokáže někdo tohle prosadit u postmastera iol.cz?
Mám u telekomu, teda u o2 jednu schránku, kterou mohu vybírat jen POP3
a stalo přesně to, že je jako zpětná adresa spamerů.
Bohužel, schránka je z domény quick.cz, čili zadarmo, čili je moje
vyjednávací pozice dost slabá :-)
Tisíc NDR reportů denně na desktopu není zrovna ideální :-)

NIcméně, i z diskuze
http://www.root.cz/diskuse/2771/
že jednoznačné řešení asi není

--