Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Duben 23 09:41:13 CEST 2008

> Prima, dokáže někdo tohle prosadit u postmastera iol.cz?
> Mám u telekomu, teda u o2 jednu schránku, kterou mohu vybírat jen POP3
> a stalo přesně to, že je jako zpětná adresa spamerů.
> Bohužel, schránka je z domény quick.cz, čili zadarmo, čili je moje
> vyjednávací pozice dost slabá :-)
> Tisíc NDR reportů denně na desktopu není zrovna ideální :-)

To, co jsem popisoval, nevyžaduje od příchozího serveru žádnou
speciální konfiguraci, můžete to klidně dělat až po tom POPu.

> NIcméně, i z diskuze
> http://www.root.cz/diskuse/2771/
> že jednoznačné řešení asi není

V té diskusi jaksi nevidím žádná fakta :)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Mr. Worf, scan that ship."  "Aye, Captain... 600 DPI?