Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 23 12:09:36 CEST 2008

Této situace jsem si vědom, cestující uživatelé defakto neexistují, SMTP
server je pro odesílání z venku nepřístupný a pro případ práce doma a
podobně je do firmy přístup přes VPN a pak je přístup i na SMTP. Pokud někdo
hodlá použít jiný SMTP, je to jeho problém a nikdo mu nezaručí, že jeho mail
dorazí nebo že mu dorazí informace o nedoručení a podobně...