VirtualBox init script

Jaroslav Barton djaara na djaara.net
Čtvrtek Duben 24 20:59:09 CEST 2008

Podle tohoto to vypadá, že se ten první TERM skutečně pošle (proč by o
tom jinak init psal, nebo jsem vedle jak ta jedle?)

http://blog.djaara.net/vbox.png

Navíc v době, kdy se init skript od virtualboxu dostane k jeho vypnutí
už je ukončen...

Jinak init skript jsem přidal:
update-rc.d virtualbox defaults 99 00

tedy aby se spouštěl jako jeden z posledních a vypínal jako jeden z
prvních

> Děkuji za poučení ohledně initu. Zkuste se trochu porozhlédnout v /etc/rc0.d/
> respektive /etc/rc6.d/ (všimněte si i S20sendsigs). Až si to prostudujete,
> tak zkuste znovu popovídat o tom, jak init ukončuje systém. A pak také
> řekněte, kam jste zařadil váš init skript pro obsluhu VirtualBoxu.

koukám na tu S20sendsigs a ten pak vypisuje
Asking all remaining processes to terminate
pak pošle TERM a pak po nějaké době KILL