VirtualBox init script

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 24 21:19:10 CEST 2008

Dne Thursday 24 of April 2008 20:59:09 Jaroslav Barton napsal(a):
> Podle tohoto to vypadá, že se ten první TERM skutečně pošle (proč by o
> tom jinak init psal, nebo jsem vedle jak ta jedle?)
>
> http://blog.djaara.net/vbox.png
>
> Navíc v době, kdy se init skript od virtualboxu dostane k jeho vypnutí
> už je ukončen...
>
> Jinak init skript jsem přidal:
> update-rc.d virtualbox defaults 99 00
>
> tedy aby se spouštěl jako jeden z posledních a vypínal jako jeden z
> prvních

Ano, samozřejmě, posílá TERM :) Jenže ne všem procesům, ale jen procesům,
které sám spustil na základě inittabu.

Nemáte, náhodou, svůj skript virtualbox udělán tak, aby svou činnost vykonával
na pozadí? Pokud ano, tak to není třeba (a při ukončování je to nežádoucí).
Při spuštění je třeba, aby na pozadí zůstal ten VirtualBox jako takový a o to
se postará spouštění VBoxManage s "-type vrdp".

Slávek