VirtualBox init script

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Duben 25 01:24:54 CEST 2008

Dne Friday 25 of April 2008 01:18:32 Jaroslav Barton napsal(a):
> Takže se to má tak, že když VirtualBox běží, a já dám
> vypnout/restartovat systém, tak než se ten init script dostane ke slovu,
> tak je VirtualBox mrtvý.
>
> Dal jsem si do něj výpis stavu virtuálního systému a v okamžiku, kdy se
> skript dostane ke slovu je virtuální systém "aborted" či "powered off",
> takže ať se v tom skriptu snažím sebevíc, je mi to houby platné, stejně
> můžu zas jen skončit, virtualbox už neběží.
>
> Zajímalo by mě na jaký signál zareagoval a ukončil se.

Máte tam jen jeden, nebo jich tam máte více? S více stroji se mi totiž
pravidelně stávalo, že po vypnutí jednoho byl druhý (nesouvisející) aborted.
Přitom ten virtuální systém jako takový běžel (ssh na linux, respektive vnc
na windows normálně šlo). Vypadalo to na nějakou chybu v komunikaci mezi xul
démonkem a konkrétními stroji.

Slávek