VirtualBox init script

Jaroslav Barton djaara na djaara.net
Pátek Duben 25 01:18:32 CEST 2008

Takže se to má tak, že když VirtualBox běží, a já dám
vypnout/restartovat systém, tak než se ten init script dostane ke slovu,
tak je VirtualBox mrtvý.

Dal jsem si do něj výpis stavu virtuálního systému a v okamžiku, kdy se
skript dostane ke slovu je virtuální systém "aborted" či "powered off",
takže ať se v tom skriptu snažím sebevíc, je mi to houby platné, stejně
můžu zas jen skončit, virtualbox už neběží.

Zajímalo by mě na jaký signál zareagoval a ukončil se.

> Ano, samozřejmě, posílá TERM :) Jenže ne všem procesům, ale jen procesům,
> které sám spustil na základě inittabu.
>
> Nemáte, náhodou, svůj skript virtualbox udělán tak, aby svou činnost vykonával
> na pozadí?

Ne

> Pokud ano, tak to není třeba (a při ukončování je to nežádoucí).

Já vím.

> Při spuštění je třeba, aby na pozadí zůstal ten VirtualBox jako takový a o to
> se postará spouštění VBoxManage s "-type vrdp".

Tak to dělám.