ntpd dilema

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Duben 28 10:10:12 CEST 2008

Milan BERKA wrote:

> No jo, teoreticky to je možné, pokud se to rozejde více a cron je
> nahuštěný, ale... Každá synchronizace času je "skoková",
> otázka je akorát to, jak velký ten skok je... 8 vteřin, 1 vteřina,
> 0.0001 vteřiny.

ja uz jsem zapomnel, o cem byl puvodni dotaz, ale nechapu ty skoky a
jednodenni crontaby, co tu popisujete. Mam vsude pusteny "chrony" a ten
mi cas synchronizuje neustale, zadne skoky se nekonaji. A kdyz uz
zjisti, ze mi jde cas blbe (treba po zapnuti stroje), tak se cas zrychli
nebo zpomali tak, ze za chvilku jde zas spravne, bez skoku.

Driv jsem taky pouzival ntpd, ale pozdeji jsem presel na chrony (uz si
nepamatuju proc). Funguje to, konev setri vodou...

Petr