ntpd dilema

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Pondělí Duben 28 11:01:33 CEST 2008

Petr Stehlik napsal(a):

> ja uz jsem zapomnel, o cem byl puvodni dotaz, ale nechapu ty skoky a
> jednodenni crontaby, co tu popisujete. Mam vsude pusteny "chrony" a ten
> mi cas synchronizuje neustale, zadne skoky se nekonaji. A kdyz uz
> zjisti, ze mi jde cas blbe (treba po zapnuti stroje), tak se cas zrychli
> nebo zpomali tak, ze za chvilku jde zas spravne, bez skoku.
>
> Driv jsem taky pouzival ntpd, ale pozdeji jsem presel na chrony (uz si
> nepamatuju proc). Funguje to, konev setri vodou...
>
> Petr

ja jsem take netusil jakou vasnivou diskuzi tim vyvolam ale tohle je
jeden z nejlepsich tipu narazi jen na mou lenost zkompilovat si to. no
vsak ja se jednou budu nudit nebo mi to zacne vic vadit :-D DIKY
a ta zakladni otazka byla jak poresit aby se server nezastavil na sluzbe
ntpd kdyz zrovna nahodou neni dostupna sit.