sendmail a spozdovani emailu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Duben 28 16:02:13 CEST 2008

dd,
asi před pul rokem jsem resil něco podobneho taky se seznamemm na adsl od telecomu s uplinkem 128k. dokonce jsem se dotazal podpory seznamu co se to u nich deje a odpovedi mi byl suchy email z podpory seznamu sdelujici, ze smtp server seznamu tipne spojeni pokud se zpravu nepodari dorucit do tech 180s. takze jsem ve firme vydal narizeni, ze na seznam se nesmi odesilat nic co ma přes 500k a je klid, no klid, obcas je třeba neco vymazat z fronty, ale v zasade je klid. je to specificka věc u seznamu, obcas se to stane u gmailu, ale ten ty intervaly nejak prodlouzil, takze jsem to uz dlouho nevidel.
jindy, nez v pripade, kdy se na seznam.cz odesilal velky email jsem takovyto problem nevidel. na druhou stranu, ale nedam ruku do ohne za totoznost chybovych hlasek, uz je to nejaky cas a nedari se mi najit ten stary email.

dan