sendmail a spozdovani emailu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Duben 28 16:08:57 CEST 2008

naąel, za diakritiku se omlouvam

Dobrý den,

v souvislosti s Va±ím poµadavkem číslo #167370-- Vám byla zaslána tato zpráva:
Dobrý den,

celá zpráva musí být odeslána na ná± server do 180sekund. Behem tohoto intervalu nesmí být posláno více neµ 179 zpráv a maximální počet zpráv na jedno spojení je pět. Zkotrolujte si zda tyto parametry při odesílání splňujete. V případě trvání problému nám za±lete výpis komunikačního logu Va±eho serveru, ze kterého bude patrná komunikace z na±ím serverem a jeho odezvy.

Děkujeme

S přáním pěkného dne

Zdeněk Martina
Helpdesk