distribuce co nabootuje a pak bezi z ramdisku

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Sobota Srpen 2 03:49:15 CEST 2008

Petr Baláš wrote:

> Vyrabi, blbe se to shani a nutno si pohlidat konektor (existuji dve
> verze konektoru). A BIOS v tom notebooku se s nim nebavi.

No to je divne. Ja kdysi do stolniho PC tenhle flashdisk namontoval a tvaril
se uplne normalne jako IDE disk 64MB (tenkrat vetsi nebyly). Pri nejhorsim by
snad pomohlo v BOSu nastavit parametry disku rucne na nejaky ten archaicky
"Type 1" (2 hlavy, 16 stop, 63 sektoru). Tim mate viditelny boot sektor a
ostatni si Windows i Linux stejne uz delaji po svem a na BIOS kaslou.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz