Problém s instalací Grubu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Srpen 3 15:06:31 CEST 2008

Ahoj, mám problém s instalací Grubu, tipuju, že mu vadí, že začátek
partition je až někde na 140GB. V linuxu vše proběhne OK, ale při bootování
napíše Stage 1.5 Error 17, což je podle manuálu problém, že nerozeznal
partition (standardní EXT3). Bohužel jsem nikde nedokázal vyčíst, jestli s
tím má Grub opravdu problémy nebo je chyba někde úplně jinde.
Když jsem zkusil Lilo, tak to zase háže chybu L 01 a pusobí to na mě velice
podobně jako ta chyba z Grubu, prostě jim vadí, že ta partition začíná na
140GB.
Asi s těma partition budu muset hýbnout a na začátek dat klasickou bootovací
100MB EXT2, se kterou by neměl mít Grub problémy...
Ještě pro jistotu přikládám pár detailů:

Rozdělení disku:
sda1 NTFS 0-140GB
sda2 EXT3 141-158GB
sda3 SWAP 158-160GB

grub.conf:
default 0
timeout 5
title Gentoo
root (hd0,1)
kernel /boot/kernel-2.6.25-gentoo-r7 root=/dev/sda2