HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Martin Maléř info na primaweb.cz
Pátek Srpen 8 09:02:15 CEST 2008

Dobrý den,

po par dnech nepritomnosti se vracim k diskuzi o TV kartě.
Ukazuje se (jsem nevěděl), že není jisté, že by mi hybridní
karta fungovala, po přechodu provozovatele kabelové televize
na digitální signál. To prý vyžaduje DVB-S podporu.

Tak jsem hledal neco, co by byla sance rozbehnout v linuxu a
nasel jedině toto:
GK Hauppauge WinTV HVR3000 DVB-S, DVB-T, analog TV
Tady
http://www.dxt.cz/?Mode=Sti&StiId=69175

Muj optimismus, že by to snad mohlo jit v Linuxu vychazi
pouze z tvrzeni, že TV karty Hauppauge maji obecně dobrou
podporu Linuxu. Máte nekdo zkusenost, nebo informaci o teto
karte, pripadně doporucujete jinou kartu spojujici podporu
DVB-S a Linuxu?

Martin