HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 8 09:42:36 CEST 2008

Martin Maléř píše v Pá 08. 08. 2008 v 09:02 +0200:
> Ukazuje se (jsem nevěděl), že není jisté, že by mi hybridní
> karta fungovala, po přechodu provozovatele kabelové televize
> na digitální signál. To prý vyžaduje DVB-S podporu.

Ne, to je DVB-C (C=Cable) a nebude to fungovat nejspíš ani tak, protože
to mají zakódované a dekódovací karty jsou spárované s přijímači
(AFAIK).

> Tak jsem hledal neco, co by byla sance rozbehnout v linuxu a
> nasel jedině toto:
> GK Hauppauge WinTV HVR3000 DVB-S, DVB-T, analog TV
> Tady
> http://www.dxt.cz/?Mode=Sti&StiId=69175
>
> Muj optimismus, že by to snad mohlo jit v Linuxu vychazi
> pouze z tvrzeni, že TV karty Hauppauge maji obecně dobrou
> podporu Linuxu.

na to se nedá v žádném případě spoléhat, podpora se liší nejen typ od
typu, ale dokonce čip od čipu (někdy se karta jmenuje stejně, ale
výrobce jí mění vnitřnosti tak, že jedna revize jede, a druhá už ne).

> Máte nekdo zkusenost, nebo informaci o teto
> karte, pripadně doporucujete jinou kartu spojujici podporu
> DVB-S a Linuxu?

http://www.linuxtv.org/v4lwiki/index.php/Main_Page

Petr