HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Pátek Srpen 8 09:48:11 CEST 2008

Dobry den,

	digitalni kabelovka je DVB-C. Ale je pravdepodobne,
ze kabelovy operator bude podporovat jen vlastni boxy, takze
karta vam stejne nepojede ...

Preji hezky den.