HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Martin Maler info na primaweb.cz
Pátek Srpen 8 10:13:04 CEST 2008

No jo. Samozřejmě máte pravdu. Já v tom tápu. dostupnou kartu DVB-C jsem
nenašel ani jednu - tak jsem to zaměnil.

Zatím to ještě tak 2 roky prý bude fungovat jako analog.

Martin

On Fri, 8 Aug 2008 09:43:10 +0200, Tomáš Koželuh wrote