Paralelni port pres USB?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Srpen 8 12:48:17 CEST 2008

Dne pá 8. srpna 2008 Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Zdravim,
>
> potrebuju koupit zakladni desku a zjistil jsem, ze dnesni zakladni
> desky uz nemaji paralelni port (coz zase potrebuju kvuli tiskarne).
> Zjistil jsem, ze existuji nejake paralelni radice s USB rozhranim (nebo
> jak to napsat - proste krabicka ktera ma na jedne strane paralelni port
> a na druhe USB port do pocitace). Akorat fakt nevim, jestli takove veci
> funguji v Linuxu nejak transparentne nebo ne. Poradite?
>
> 	Diky,
>
> -Y.

Co jsem zatím měl v ruce, tak se po připojení kabelu objeví usblp a jede.
Setkal jsem se ale s nějakými tiskárnami, které si takového připojení
nevšímaly - tvářily se, jako že se jich to netýká a ani se nehnuly.
Setkal jsem se také s pár kousků adaptérů, které buď nešly vůbec, nebo
značně nestabilně a hned šly do reklamace...

Slávek