Paralelni port pres USB?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 8 12:52:49 CEST 2008

Nejdřív bych si ověřil, že ta deska nemá vůbec LPT (často je vyvedený na desce ve formě pinů), pak bych si ověřil, jestli nemá cenu koupit novou tiskárnu a potom bych koupil nějakou redukci. Já jsem takto jednu dobu provozoval USB -> LPT na Asus WL500gP s OpenWRT a tiskárna byla LJ 1100 (zkoušel jsem ještě Samsung ML-1750 nebo tak něco). Takže to funguje, dokonce jsem zkoušel dvě redukce, jedna byla přímo s konektorem do tiskárny a jedna s LPT konektorem, protože LJ 1100 má jakejsi nestandardní konektor.
Co si pamatuju, tak to bylo třeba provozovat přes LPT driver v kernelu, přes USB to nejelo, ale to mohla být specialita pouze toho Asusu. Na normální distribuci jsem to zatím nezkoušel, ale časem to asi taky budu potřebovat.